Thursday 12 October 2017

Fritt Bevegelige Gjennomsnittet Crossover Ea


Den Moving Average Cross Expert Advisor Den glidende gjennomsnittskorset er en av de mest populære grunnleggende handelsstrategiene. Den bruker to eller flere bevegelige gjennomsnitt av forskjellige perioder for å bestemme retningen av trenden. Når det raskere bevegelige gjennomsnittet (e) er over det langsommere bevegelige gjennomsnittet (e), åpnes en lang posisjon, og omvendt for en kort posisjon. Det bevegelige gjennomsnittskorset utmerker seg under lange, vedvarende trender som en middels lang handelsstrategi. Strategier basert på det bevegelige gjennomsnittskorset har alltid blitt ofte forespurt av våre kunder, og derfor tilbyr vi den bevegelige, gjennomsnittlige kryssekspertrådgiver. Du kan nå kjøpe denne populære ekspertrådgiveren for over 50 av tidligere 45, deluxe Moving Average Cross ekspertrådgiver er nå bare 19,95 Opptil 3 Flytte Gjennomsnittlig Linjer. Bruk to bevegelige gjennomsnitt, eller legg til en tredjedel for å filtrere ut langsiktige trender. Flytte gjennomsnittstyper. Enkelt. Eksponentiell. Glatt eller Lineærvektet. Prisdata. Velg mellom Lukk, Åpne, Høy, Lav, Median, Typisk eller Vektet Lukk. Shift. Skift de bevegelige gjennomsnittslinjene fremover eller bakover. Flere tidsrammer. Hvert glidende gjennomsnitt kan settes til enhver tidsramme for diagrammer. Money Management - Lotstørrelsen beregnes automatisk slik at maksimal risiko per handel er begrenset til en prosentandel av egenkapitalen. Trailing Stop Break Selv Stopp - Juster automatisk stoppet mens handelen beveger seg inn i profitt. Angi minimumsgevinstnivå, trinnvis stopp i trinn og mer Daglig handelstimer - Begrens intradaghandelen til de timene som markedet er mest aktiv. Du kan eventuelt lukke alle åpne bestillinger på slutten av dagen. Manuell bestillingskontroll - Plasser manuelle ordrer på diagrammet ditt med en spesifisert handelskommentare, og MA Cross EA vil spore stoppetapet og lukke ordren automatisk på et motsatt kryss. Kjør en gang per bar eller hvert kryss. Velg hvor ofte du vil kontrollere bestillingsåpnings - og lukkevilkårene. Du kan handle på hvert kryss, eller bare på slutten av hver bar. Lukk på kryss - Lukk den nåværende åpnede posisjonen på et glidende gjennombrudd i motsatt retning. Hvis deaktivert, vil ordrer kun lukkes ved stoppstopp eller manuelt. Robust. Full feilhåndtering og varsling, prøv på krav og mye mer. Fullt kompatibel med ECN og 5-siffermeglere. Varsler - Velg mellom lydvarsler, den innebygde varslingsdialogen, e-postvarsler eller varsler som sendes til smarttelefonen din. Du kan kjøpe Moving Average Cross EA umiddelbart for bare 19.95EURUSD Moving Average Cross EA Ble medlem Jul 2010 Status: Medlem 98 Innlegg Hei Traders, Jeg har utviklet en strategi for EU på H1 TF ved hjelp av et universelt bevegelige gjennomsnitt, ea jeg fant her på FF tror jeg. I utgangspunktet går det inn i en lang handel på korset av 21 EMA over 60 EMA når begge er over 200 EMA. Motsatt for en kort oppføring. TP er satt til 1000 pips med en 70 pip TS. Det gode er at SL er satt til 20 pips, slik at en taper ikke vil bli stor. I backtesting har det om en 48 vinnersats, og vinnerne er 4 ganger større enn taperne. Selvfølgelig kan alle parametrene være brukerdefinert. Jeg har utviklet disse parameterne og finner dem å være ganske solide. Jeg har ikke handlet denne live, men jeg vet at de bevegelige gjennomsnittene jeg har nevnt ofte brukes av mange handelsmenn. Jeg har backtested det i seks måneder på Alpari US med en 3,67 profittfaktor med pengestyringsfunksjonen aktivert aktivert. Det er satt til 4 risikoer per handel som er litt rik, som alltid kan reduseres til risikotoleransen din. (Jeg foretrekker 2-3) I utgangspunktet legger jeg dette der ute for å se om noen ønsker å videresende teste ea på ulike meglere for å se om det har noen reell verdi. Jeg vet at de fleste handelsfolk legger seg svært lite hvis noen lager i back testing, men EU trender ganske bra, så hvis du kommer inn i en god trend handel med nok puste rom og 70 pips synes å være nok det kan være verdt et forsøk. Det handler ofte ikke om en gang i uken. Dette er den første tråden jeg har startet, så forhåpentligvis kan jeg legge inn backtestresultatene og ea i orden. LOL Glad handel veveryone Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ble medlem Nov 2005 Status: EURUSD Quant FREAK 3,198 Innlegg Denne EA er ikke noe nytt. Det ble opprinnelig levert av FireDave rundt 2005. Det er mye dokumentasjon på det på TSD forumet. Ble medlem Jul 2010 Status: Medlem 98 Innlegg Jeg har glemt å legge inn innstillingene for parameterne jeg har testet. Du kan se innstillingene i back test info, men jeg trodde jeg ville forklare dem. 21 EMA 60 EMA 200EMA Bruk tredje matrue SL 20 pips TP 1000 pips TS 70 pips MMTrue Jeg tror resten er igjen som standard Ble medlem Sep 2005 Status: Medlem 1.267 Innlegg Jeg hadde lekt med denne EA de siste 2 dagene med andre innstillinger. Egentlig var jeg på utkikk etter et varsel eller EA som også ville utløse en oppføring etter at sakte og mellomstore MA har krysset og det øyeblikket prisen berører eller passerer den tredje raske MA ved x pips. Ved oppretting, hvis det skjer på et S amp R-sammenføyningspunkt, klikker jeg for å bekrefte oppføringen. For hvilket som helst system, hvilken tid for handel og hvor (støtte og motstandsområde) til handel vil øke suksessraten Kan noen legge til dette til Ea eller skape en annen EA Takk Joined Jul 2010 Status: Medlem 98 Innlegg Jeg hadde spilt med denne EA de siste 2 dagene med andre innstillinger. Egentlig var jeg på utkikk etter et varsel eller EA som også ville utløse en oppføring etter at sakte og mellomstore MA har krysset og det øyeblikket prisen berører eller passerer den tredje raske MA ved x pips. Ved oppretting, hvis det skjer på et S amp R-sammenføyningspunkt, klikker jeg for å bekrefte oppføringen. For hvilket som helst system, hvilken tid til handel og hvor (støtte og motstandsområde) til handel vil øke suksessraten Kan noen legge til dette til Ea eller skape en annen EA Takk Ja Highway et varsel for det ville vært fint. Takk for interessen. Forsiktig å dele om de innstillingene du har prøvd Registrert Sep 2005 Status: Medlem 1.267 Innlegg Jeg bruker indikatorer og EAer bare for å hjelpe meg å se bedre eller varsle meg. Jeg tror å stole på indikatorer eller EAer som handelsinngang kan ikke gi deg et varig system. Uansett hvilke innstillinger du bruker for MA-korset ditt, avhenger av hvilken vinkel du nærmer deg markedet. Innstillingene jeg bruker, kan ikke passe deg i det hele tatt. Uansett ema 10, 21, 62 og mest av alt, har 365 min oppmerksomhet. Prøv å spille denne EAen med mine EMA-innstillinger ovenfor. Men aktiver kun EA under visse forhold. 1. Tegn SampR på W1 og zoom til D1 og gjør det samme. Så til H4 og gjør det samme 2 Draw Fibs for ukentlig og deretter daglig. 3 Har M1. W1 D1 pivoter Du vil finne sterke sammenløpspunkter. Det er slik jeg bruker indikatorer Jeg antar prisflytte fra en sammenflytning til en annen. Prøv på W1 eller D1 diagrammet - vent på pris for å komme til noen S eller R sammenblanding. Aktiver deretter EA. Stop-loss vil være minimal Din TP kan være den neste S eller R på D1 W1 eller begynne delvis TP på H1 eller H4 s SampR Min ekstra kant på kortere TF, jeg søker om retningsforstyrrelser er aksjer og andre indekser. Eksempel DOW påvirker yen. osv. Hvis DOW er nede i Asia-økten, har jeg PLAN A. etc når jeg går inn i Europa. Plan B. hvis. Ikke få din EA aktivert før disse sammenløpene, men også bare på HØY handelstider. Jeg betaler mye tid på å lese bak HOT news for å finne risiko på eller risikere av for hver økt. Fra det kan jeg også skille mellom om det er et FOREX-trekk eller er det et trekk fra aksjemarkedet sentimentet - en viktig måte å velge hvilket par som skal handle og hvilket par vil være inaktiv. Jeg kan nesten ikke tro at du kan tjene penger på lang sikt, bare stole på en ROBOT. Enhver ROBOT må utvikle seg, og du som lager ROBOT trenger uendelig å endre det. Og etter å ha kjøpt kunnskap om HVORDAN, WHAT, når det er nødvendig å flytte med det FLOW. Testet det. Det ser bra ut de siste par månedene, 5 eller 6 svært lønnsomme bransjer som er opprettet for alle tapere i den perioden. Men hvis du går tilbake til perioden før 2010, er denne strategien en forferdelig taper. Jeg tror de par gode handler de siste årene kan være bare tilfeldighet, bekrefter ytterligere historikkbacktest det. Dessuten, med en 5 risiko ville du ikke ha gjort 50 fortjeneste i det siste 1,5 år. Ikke for å fornærme deg, men jeg tror at dette EA kombinert med disse innstillingene ikke kommer til å fungere lenge. Fungerer ikke på andre par. Takk for din innspilling Esquire, jeg har testet det i 18 måneder og har fortsatt en profittfaktor på 1,99 Se vedlagt påstand Jeg bruker indikatorer og EAer bare for å hjelpe meg å se bedre eller varsle meg. Jeg tror å stole på indikatorer eller EAer som handelsinngang kan ikke gi deg et varig system. Uansett hvilke innstillinger du bruker for MA-korset ditt, avhenger av hvilken vinkel du nærmer deg markedet. Innstillingene jeg bruker, kan ikke passe deg i det hele tatt. Uansett ema 10, 21, 62 og mest av alt, har 365 min oppmerksomhet. Prøv å spille denne EAen med mine EMA-innstillinger ovenfor. Men aktiver kun EA under visse forhold. 1. Tegn SampR på W1 og zoom til D1 og gjør det samme. Deretter til H4 og gjør det samme 2 Draw Fibs. Takk Highway, Du har en enorm mengde kunnskap om markedene takk for at du deler det. Dessverre har jeg ikke tid til å studere og handle med en full tid jobb og familieforpliktelser, det er grunnen til at jeg er trukket til sakkyndige rådgivere. Jeg vet at de fleste handelsfolk ikke stoler på dem, og jeg forstår det. Prøv å teste det før det, start et sted i 2008 amp se egenkapitallinjen gå ned. Min poeng er at de par handler som gjør dette lønnsomt (se din egenkapital linje, det vil vise deg 56 bratte linjer opp) er ubetydelige, og det kan være tilfeldig at de skjedde. De skjedde ikke ofte før 2010, og de skjedde ikke på andre par. Dessuten viser ditt uttalelse noe som en 45 fortjeneste i 1,5 år. Å kjøpe SampP-aksjer for de siste 1,5 årene ville ha gitt deg de resultatene. Hei esquire, jeg er ikke sikker på hvor du får 45 overskudd i 1,5 år. Erklæringen jeg postet i post 17 viser et overskudd på 4 647 på en 1000 begynnelsesbalanse. Jeg er ikke bra med matte, men det er ikke det som 464 profitMoving Average EA 2.0 Om Moving Average Det Moving Average er den mest brukte indikatoren og er som standard inkludert i Metatrader 4 og 5. Et enkelt Moving Average er beregnet på gjennomsnittet av ønsket Lukk Prisene på hvert lys. Den flytende gjennomsnittlige indikatoren har 4 forskjellige beregningsmetoder. Enkel, eksponentiell, glatt og lineærvektet. Standard tidsinnstillingen er 14. Handelslogikk for denne forexroboten Den Moving Average EA er en forex robot og bruker ett Moving Average til handel. Hvis et lys krysser den bevegelige gjennomsnittet underfra, vil EA komme inn i en lang posisjon. Vice Versa for den korte stillingen. MA Trend Filter Den Moving Average EA har den normale MA Trend Filter-funksjonen som er inkludert i alle 3-versjonene og har 3 tilleggsinnstillinger. Aktiver dette filteret for å få bedre inngangssignaler. Avansert MA Trend Filter Innstillinger: Pris: Kun handler hvis dagens pris er overbelow MA Trend Filter. Signal MA: Kun handler hvis Signal Moving Average er overbelow MA Trend Filter. Helling: Kun handler hvis helling av MA Trend Filte i en oppadgående retning. Omvendt på motsatt signal Siden versjon 2.00 har PRO-versjonen en revers motsatt signalfunksjon. Hvis denne funksjonen er aktiv, har EA en lang posisjon åpen og det er et kort signal, EA vil lukke den lange posisjonen og legge inn en kort posisjon. Parametre for den flytende gjennomsnittlige EA-tidsrammen Tidsrammen som EA skal fungere uansett hvilken tidsramme diagrammet ditt er satt til. Gjennomsnittlig periode Gjennomsnittlig periode for flyttende gjennomsnitt (standard er 80) Skift Indikatorskiftet i forhold til diagrammet (standard er 0) Gjennomsnittlig metode Metoden for prisserien Anvendt pris Prisverdiene. på hvilke beregninger vil bli utført Versjonsoversikt Alle versjoner har variabel Magic Number, Take Profit, Stop Loss, Lot Size og Slippage. 25 aug 2016 Tweak: Re-skrevet strategien for mer stabilitet Oppdater: MA Filter er nå tilgjengelig i all versjon Lagt til: 8220Reverse På Oppsite Signal8221 (bare pro-versjon) Lagt til: Ny 8220Additional MA Trend Filter settings8221 i alle versjoner fjernet: The 8220highlow8221 strategi i alle versjoner fjernet: 8220Trade max. En gang per bar8221 (av sikkerhetsgrunner med denne EA) 13. januar 2016 Mindre oppdateringer og reparasjoner i alle MT4-versjoner 24. september 2015 Første utgave MT4 Pro 11. april 2015 Noen forbedringer i alle MT4-versjoner Lagt til 8220Max en gang per Bar8221-funksjon til alle MT4 Avanserte og Pro versjoner 09 februar 2015 Feil fast når du åpner en bestilling openclose og highlow-alternativ lagt til 07 februar 2015 Initial release MT4 Basic og MT4 Advanced Hei kjære Yannick jeg lastet ned grunnleggende versjon av denne fine ea for å teste den og etter det kjøpe pro versjon . Jeg vil bruke den til denne metoden: REGLER: 1. Se på MA X og forberede seg på handel når prisen HIT GJELDER MA X. 2. Skriv inn LONG når neste stearinlys lukkede prisen er over MA. 3. Skriv inn KORT når neste stearinlys lukk pris under MA. 4. Lukk nåværende stilling med gevinst eller tap. og åpne ny posisjon når nytt signal starter. og continue8230 kan jeg bruke denne eksperten. Hvis ja, hvordan kan jeg sette det for denne regelen, takk, takk Hei Yannick, utfører handlingen Basic Version på samme måte som den gjør i den opprinnelige versjonen (før du la til noen funksjoner. Hva gjør 8216Trade Mode8217 ikke Ordlisten doesn8217t si noe om det funksjon. Til slutt, I8217m lurer på om lisensutløpet på en eller annen måte vil påvirke åpne handler. Takk for det gode arbeidet og for dine freebies I8217ll kjøper noe senere. Den grunnleggende versjonen har ingen exitstrategi og vil derfor bare gå ut på SL eller TP. TradeMode: Velg om du vil legge inn en handel hvis HighLow krysser MA eller hvis CloseOpen krysser MA. No, vil EA bare sjekke lisensen ved initialisering, betyr når MT starter, når du legger EA til diagrammet eller hvis du Hei, Er det noen måte å lukke posisjon med kryss mener jeg, åpne på kryss (som gjør nå) og lukke på et annet kryss

No comments:

Post a Comment