Monday 27 November 2017

Eu Gu Forex


Tråd: SAR ADX Expert Advisor Vel, husk at det er et ettårig graf. Legg merke til at det ser ut til at skråningen går sidelengs i begynnelsen. men hvis du ser på hvordan graden av grafen er formatert, er det decieving og overskuddet går faktisk ikke sidelengs som det ser ut til. Avtalt dette er en flott graf. men det er ikke en forward-test, og jeg vil aldri stole på en backtest, annet enn å quottrouble-shootquot en kode. PS! Nå har noen ivrige backtesters admonished meg til å tenke på mitt påstand. de hevder at hvis en backtest avslører 1400 prosent at det ville være en kvalifisering til viderespring når du velger fra det mylder av systemer på dette fantastiske forumet om funyoos. Jeg står bak min uttalelse. dårlige data i dårlig data ut. bare fordi sammenligninger er laget med MT4s feilplattform betyr ikke at de blir normalisert, selv om de har 90 modelleringskvalitet. En visuell backtest er nødvendig eller Forward testing for å verifisere. Jeg er fortsatt ny på dette, men flåttene på bunnen av strategitesteren representerer dager. Høyre 1000 innskudd blir godt over 100k på bare noen få måneder. Det er veldig bra. Jeg studerer dette altfor forsterkende forsøk på å få følelsen av denne gode indikatoren ved visuell backtesting. Koden din synes å handle på Wilders enkleste allgoritme: D gt D - buy, D - gt D selge, (filtrert av SAR.) Dobbel ADXP1iADX (NULL, 0, ADXPeriod, PRICECLOSE, MODEPLUSD I, i1) Dobbel ADXP2iADX (NULL, 0 , ADXPeriod, PRICECLOSE, MODEPLUSD I, i) Dobbel ADXM1iADX (NULL, 0, ADXPeriod, PRICECLOSE, MODEMINUS DI, i1) Dobbel ADXM2iADX (NULL, 0, ADXPeriod, PRICECLOSE, MODEMINUS DI, i) punkter i extremumquot for å redusere falske signaler. Quotextremumquot er HIGH av linjen hvis D krysser over D-. Eller, LOWEN av linjen hvis D-krysser over D. Trades vil bare bli gjort hvis prisen overstiger quotextremum. quot) I min erfaring, D og D-noen ganger quotkiss og løpe awayquot. alexjbrandt delte sin virkelige opplevelse med ADX på en annen post: det har vært min erfaring at linjene møtte, så jeg ville plassere en bestilling, men linjene ville trekke seg tilbake og jeg ville ha en tapt handel) SÅ DET ER VITALT ATT Linjene gikk over krysset (jeg har lært min leksjon på dette).quot I live trading foreslo han at en handel ikke ble innledet med mindre D overstiger D-med 10 poeng (eller omvendt). Dette virker som en god ide å gjøre EA bedre. Vil du være så snill å sette dette inn i koden din (jeg setter pris på alle klokkene og fløyter du har inkludert) Takk for ditt harde arbeid, godhet og gavmildhet. sikkert quotindicatorquot av en moden person. Mobiloperatører jager nye kilder til vekst utover dataplaner Noen tinker med bedrifter, andre søker radikalt overhaling Telekomoperatører prepari 24 feb 17 11:41 LONDON, 24. februar (Reuters) - Kommunikasjonsgruppe Arqiva og Samsung Electronics vil prøve Britains første 5G-nettverk i London i år, kompaniet 24 feb 17 11:14 NAIROBI, 23. februar (Reuters) - En rapport bestilt av Kenyas telekomregulator anbefaler å bryte Safaricom opp i separat telekom og finansiell 23. februar 17 14:06 (legger til markedsreaksjon) WELLINGTON, 23. februar (Reuters) - New Zealands konkurranse regulator på torsdag avviste Sky Network TVs foreslåtte regelverk 22 feb 17 21:21 (legger til detalj, regulator, administrerende direktør sitat) WELLINGTON, 23. februar (Reuters) - New Zealands konkurranse regulator på torsdag avviste Sky Network TVs pr 22 Feb 17 20:35 WELLINGTON, 23. februar (Reuters) - Ny Zealands konkurranse regulator på torsdag regnet mot Sky Network TVs oppkjøp av Vodafones New Z 22 Feb 17 19:51 Av Duncan Mir IriNAIROBI, 21. februar (Reuters) - En kenyansk lovgiver foreslo å slå opp Safaricom, landets største telekomoperatør, på tirsdag beca 21 feb 17 13:04 (legger til Mladek-kommentar, utskriftsmedierapport) PRAGUE, 20. februar (Reuters) - Tsjekkia Statsminister Bohuslav Sobotka sa på mandag at han skyte sin i 20 feb 17 17:04 Datafeed og UK data levert av NBTrader og Digital Look. Mens London South East gjør sitt beste for å opprettholde høy kvalitet på informasjonen som vises på dette nettstedet, kan vi ikke holdes ansvarlig for tap som skyldes feil informasjon som finnes her. All informasjon er gitt gratis, som-er, og du bruker det på egen risiko. Innholdet i alle Chat-meldinger bør ikke tolkes som råd og representerer forfatterens meninger, ikke de av London South East Limited, eller dets tilknyttede selskaper. London South East godkjenner eller godkjenner ikke dette innholdet, og forbeholder seg retten til å fjerne elementer etter eget skjønn. Dette nettstedet krever informasjonskapsler for å gi deg den beste brukeropplevelsen. Ved å bruke dette nettstedet, godtar du bruk av cookies. Pivot Trading med TDI Ble med feb 2012 Status: Medlem 12 609 Innlegg Ansvarsfraskrivelse Hvis du har mindre enn 2 års erfaring i Forex, anbefaler jeg ikke engang å prøve systemet mitt. Dette krever forståelse av PA, og jeg vil ikke svare på verdslige spørsmål, og hvis du skulle spørre grunnleggende handel 101 spørsmål, vil jeg forby deg fra denne tråden. Ikke ansvarlig for gevinster eller tap. Vennligst bruk bare min mal og indikatorer. Dette er så vi er alle på samme side og holder oss til det som blir delt her. Hvis du legger inn med tilsatte indikatorer, blir du fjernet fra denne tråden uten advarsel. Fem grunnleggende sannheter: 1. Alt kan skje. 2. Du trenger ikke å vite hva som skal skje neste for å tjene penger. 3. Det er en tilfeldig fordeling mellom gevinster og tap for et gitt sett med variabler som definerer en kant. 4. En kant er ingenting mer enn en indikasjon på en høyere sannsynlighet for at en ting skjer over en annen. 5. Hvert øyeblikk i markedet er unikt. 8211 Mark Douglas Hei gutta elsker svingete kjærlighet TDI som er RSIMA resten av fluff jeg tok den ut. Slik handler du pivots. Da prisen reiser gradvis bort fra den ukentlige pivot blir det mer sannsynlig å gå inn i korreksjonen. 61 SR-nøkkelsone 78RS er Scott Carneys siste sjanse for reversering (spikes stopper tatt før reversering) 100RS en annen hovedsone. Skal prisen smash 100 SR så er du i sterk trend støttet av grunnleggende. Pivots kan handles både med trenden og mot. Jeg personlig ikke abonnerer på typiske bookish mentalt at hvis forrige H4 er bjørn, bør antagelsen være et annet bjørnlys. Dette er veldig feil måte å se på markedene. Markeder er i konstant bevegelse, og innen 1 H4 stearinlyspris kan bevege seg motsatt over 100pips mot forrige lys så det handler ikke om tidligere lys, men hvor prisen er i forhold til pivots. In simple terms Beliggenhet er det som er viktig. Jeg handler 15-30min diagrammer, men større fungerer også. TDI er vår venn. Når prisen treffer store pivoter, venter vi på at TDI skal snu og dermed bekrefte farten. Skarpe vinkler viktige når den nesten horisontale PA er svak eller konsoliderer, og dermed unngå handel. Pivot er basert på megler tid start og som varierer fra megler til megler. My megler er NY basert dermed hvis du er i den tidssonen ikke trenger å endre noe, men hvis du bor utenfor denne sonen må du justere pivoten for å matche min. For å flytte pivotene må du ta disse trinnene. Komme inn i indy innstillinger. Sett meglere lys til falsk. Dette er nøkkelen til å kunne justere svingingene opp og ned. Velg H1 startlys: 2016 06 19 05:00 Velg H1-ferdiglys: 2016 06 24 05:00 (5.00 kan ikke fungere på diagrammet ditt, så prøv forskjellige timer til pivoter oppstilling). Fiddle med timen på Velg H1 start candlefinish innstillingene for å få det til å ligge opp med min sving. Når du finner den tilsvarende timen, sett startlyset og avslutt lyset til nøyaktig samme time. En gang justert lagre som mal og bruk det på hvert par. Par jeg handler oftest UC AC EA AU GU NU En EU-indikatorsmall Oppdatert Pivot-indikatorpost 4503 Urdated Angleator 4797 Dette er forhåndshandel Jeg vil ikke svare på spørsmål som Hva er pivotstøtte motstandspris pris actionFibonacci trading etc. For det sjekk ut babypips Merk dette er IKKE TMS. Ingen jeg gjør er relatert bortsett fra at jeg bruker TDI Anglelator er der for å se hva PA gjør på andre TFs utviklet av Griffinsoul og hans team av bidragsytere. Det er ikke et signal bare en støttende skuespiller. Hvis du er harmonisk handelsmann, finner du denne fibrørindikatoren, som ofte svarer til nøkkelsoner. Bøker som vil hjelpe deg Handel i sonen Den diskuterte handelen: Utvikle vinnende holdninger Mark Douglas Trading i sonen Mark Douglas Psycho-Cybernetics, en ny måte å få mer levende ut av livet Maxwell Maltz Hemmelighetene til følelse Gratis handel Larry Levin (utklippstavle under Davits filosofi) Harmonic Trading, Volume One: Profitt fra den naturlige ordningen på Financial Markets Scott M Carney Volum 2 samt gratis bok av ham på utklippstavlen (theht) Hei folkens kjærlighet svinger kjærlighet TDI som er RSIMA resten av fluff jeg tok det ute. Slik handler du pivots. Da prisen reiser gradvis bort fra den ukentlige pivot blir det mer sannsynlig å gå inn i korreksjonen. 61 SR-nøkkelsone 78RS er Scott Carneys siste sjanse for reversering (spikes stopper tatt før reversering) 100RS en annen hovedsone. Skal prisen smash 100 SR så er du i sterk trend støttet av grunnleggende. Pivots kan handles både med trenden og mot. Jeg personlig ikke abonnerer på typisk bookish mentalt at hvis tidligere H4 er bjørn. Takk Davit for å åpne en utmerket tråd. Lykke til og vi holder kontakten TDI linjer grønt krysser det svarte 15-30min-diagrammet og prishandlingen godtar Jeg vil legge inn noen av mine nyeste bransjer for å vise. Det er viktig å forstå at pivottene er soner og ikke eksakte tall. Ofte prisen kan variere 10-20pips før du svinger. Jeg handler UC mye, så her er en handel jeg fikk over 300pips i 2 stillinger. Merk prisprøving 100R igjen Vedlagt bilde (klikk for å forstørre)

No comments:

Post a Comment