Friday 17 November 2017

Forex Buy Og Selge På Samme Tid Strategi


Trader-Info - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex Scalping Systems - Forex Automatisert Behov ærlig forex trading system. Se på disse mekaniske handelssystemene forex Forex trading kan klassifiseres blant de mest risikofylte investeringer som finnes, den mest lønnsomme og mest uforutsigbare. Ovenstående er selve grunnen til at begrepet Holy Grail anses som en myte som de fleste forex-handelsmenn tror forex-systemet for handel forex uten tung risiko, frykt og angst eksisterer ikke på grunn av feil opplevd mens du prøver massevis av metoder i tider tidligere. Jeg tror DIFFICULT er en relativ sikt, det er ikke mulig, og FAILURE er aldri en feil før du bestemmer deg for ikke å prøve igjen. På den tiden du går gjennom med denne rapporten, kan du se om du vil være enig med meg i at - En hellig gral eksisterer - Den Hellige Graal er funnet - Den Hellige Graal er ikke engang ett System, det er forskjellige tilnærminger til det - (Dette kan høres ut morsomt) oppdagelsen av den hellige gral kan være gjennom et barn ikke en forex profesjonell. Før du leser videre, vær oppmerksom på at dette Forex trading systemet krever disiplin og tro. Aldri lukke en posisjon før målet er nådd. Og holde kontakten med Gud den Allmektige, Han er den som åpenbarte systemet for meg, herreherre av alle hemmeligheter. Denne håndboken er dedikert til Gud Den Allmektige, Den Hellige Ånd og Jesus Kristus, Guds Sønn. FOREX TRADING SYSTEM FORKLARET Forexen beveger seg i trender, trenden kan være bullish (oppover), bearish (nedover) eller horisontal (sidelengs). Tilgangen til dette handelssystemet bryr seg ikke hvilken retning prisen vil flytte, det er mer opptatt av å lage minimum 40 pips per dag fra forex trading. Når du bruker dette Forex-systemet, er konseptet ditt at suksessen ikke er i antall forex-pips du gjør, men i volumet du skrev inn. Andre vedlegg som følger med denne håndboken er 1. Kontinuerlig automatisk pivot kalkulator (som bare fungerer på metatrader-plattformer) . 2. En gjennomsnittlig forex daglig rekkevidde kalkulator, gjennomsnittlig ukentlig rekkevidde kalkulator og gjennomsnittlig månedlig rekkevidde kalkulator (fungerer også bare på metatrader plattformer). For rekkevidde forex kalkulatorer har jeg allerede gjort min forskning for å oppdage parene dette handelssystemet jobber med. (du kan bruke den til å undersøke mer alene). Valutakursen dette systemet arbeider med, er AUDUSD (NORMAL HASTIGHET) EURUSD (NORMAL HASTIGHET) AUDNZD (LYSERINGSHASTIGHET) AUDCAD (Lyshastighet) Fig. 1 Et Metatrader Platform Skjermbilde Ovenstående er et EURUSD 4-timers diagram på metatrader-plattformen NovDec 2008. THE FOREX STRATEGI Velg den vertikale linjen fra verktøylinjen og avgrense forrige dag fra i dag, sørg for at linjen viser dagens lys første lysestake klokken 00:00. Velg den horisontale linjen fra verktøylinjen og del det første lyset av dagens dag i to. Ring denne linjelinjen X Count 40pips over linje X og tegne en annen horisontal linje nøyaktig 40 pips over linje X og ring denne linjen X1. Teller ytterligere 40 pips over linje X1 og tegner den horisontale linjen X2 nøyaktig 40pips over linje X1. Count 40pips under linje X og tegne en horisontal linje nøyaktig 40 pips under linje X, ring denne linjen X3. Teller ytterligere 40 pips under linje X3 og tegne en horisontal linje nøyaktig 40pips under linje X3. Din forexChart bør se ut som denne Linjen X er utgangspunktet, la prisen danse mellom linje X1 og X3 til den plukker retningen for dagen. Angi kjøpsstopp på linje X1s prisverdi, din fortjeneste må være på linje X2, stop tap må være på linje X4. Sett ditt salgsstopp på linje X3s prisverdi, din fortjeneste må være på linje X4, stoppe tapet må være på linje X2. - Prisen kan utløse din kjøpsordre og slå din fortjeneste på 40 pips. - Prisen kan utløse din salgsordre og slå din fortjeneste på 40 pips. - Prisen kan utløse både din kjøpsordre og din salgsordre, treffe begge ta profittsoner, og gi deg en fortjeneste på 80 pips. - Prisen kan treffe kjøpsordren din og ikke nå din fortjeneste, komme tilbake nedover 80 pips for å slå din salgsordre og gi deg et tap på 80 pips. - Prisen kan slå din salgsordre og ikke nå din fortjeneste, komme tilbake oppover 80 pips for å treffe kjøpsprosessen din og gi deg et tap på 80 pips. Tilfelle 4 og 5 skjer rundt tre ganger i måneden i valutaparene dette systemet jobber med. For å redusere antall instanser 4 og 5 i en måned, gjenta de påventede ordrene som er beskrevet ovenfor umiddelbart, ta du første fortjeneste for dagen, slik at det utløste tar fortjeneste neste startpunkt. Det er din linje X. Med dette systemet kan du fange 40 pips ut av hver 81pips prisbevegelse uansett hvilken retning det går. Men bare si 90pips å være på den sikre siden, 90 pips var kriteriene jeg brukte når jeg gjorde undersøkelsen, prisen kan ha trender i tre måneder og flytte tusenvis av pips oppover eller nedover. Når retningen har startet, finner disse parene det vanskelig å flytte 80 pips i motsatt retning samme dag. Derfor, hvis prisen beveger 1000pips oppover eller nedover i løpet av en måned, har du sjansen til å fange nesten 500 pips i løpet av en måned. Hvis du vil bruke dette systemet, må du utelukke grådighet. Nedenfor er den blå utskriften for å legge inn stillinger når du bruker dette systemet Forex brokerkontoen nedenfor begynner med 400USD og etter 15 handler ble 4,440USD. Vennligst hold deg til reglene i dette valutasystemet. Ikke vær for mye travelt. 1. 80USD (0.2) LOTS 2. 80USD (0.2) LOTS 3. 80USD (0.2) LOTS 4. 120USD (0.3) LOTS 5. 120USD (0.3) LOTS 1. 160USD (0.4) LOTS 2. 160USD (0.4) LOTS 3 . 200USD (0,5) LOTS 4. 240USD (0.6) LOTS 5. 280USD (0.7) LOTS 1. 360USD (0.9) LOTS 2. 400USD (1.0) LOTS 3. 480USD (1.2) LOTS 4. 600USD (1.5) LOTS 5. 680USD (1.7) LOTS Du forventes å bruke halvparten av kjøpekraften ved å sette begge handler. Dette gjør det mulig å legge inn en hekke når eksempel 4 og 5 ovenfor forekommer. Vent aldri på pris for å kutte X1 eller X3 og bruk all kjøpekraft. Den ovennevnte blå utskriften garanterer ikke at du vil vinne 15 Handler fortløpende, det er en veiledning for å hjelpe deg når du går inn i stillinger. I det tilfellet at du bestemte deg for å følge prisen ved å sette inn en annen handel, gjør det første til å ta fortjeneste på dagen, poenget X, og gjenta prosedyren, varer de vanligvis til neste dag. Jeg tilbakestiller handler dagen etter ved å bestemme mitt første stearinlys for nåtiden, slett de inaktive avventende ordrene i går og ta fortjenesten min fra dagens løpebutikk som satt i går. Shift stoppet tapet av dagens handel for å være det samme som dagens avventede ordre motpart. Øyeblikk hvor du ser et reverseringsmønster, kan du umiddelbart lukke gårdsdagshandel. Hvis det er et fortsettelsesmønster, så er det dobbelt overskudd for deg i dag. Hvis du ikke forstår hvordan du leser diagrammer, så la det bare settes sammen med dagens handel. Jeg begynte å handle Forex i år 2007, Materialet ovenfor er ikke et produkt av mange års erfaring, men en inspirasjon fra Gud. Du har valg, for å fortsette å sende meg e-post for mer informasjon og hemmeligheter eller å koble til kilden til min hemmelighet, JESUS. Valget er ditt. Vennligst send meg etter at du har brukt dette ærlige forex trading systemet. Gjorde det virkelig verdt 1000 USD etter alle? Har du sett resultater som beløper seg mer enn prisen jeg er glad for å høre fra deg. FOREX TRADING SYSTEM TWO (BONUS) Du må laste den kontinuerlige forex-automatisk pivot kalkulatoren på metatrader plattformen for å bruke dette systemet. Kopier pivot kalkulatoren og lim den inn i C: ProgramfilerMetatrader Northfinanceexpertsindicators For å laste pivotene på diagrammet ditt, klikk på indikatorknappen og velg egendefinert, og velg deretter Pivots DailySRAIMefx. Gjenta en lignende prosess for gjennomsnittlig daglig rekkevidde kalkulator Din forex diagram skal se ut som bildet nedenfor. De blå linjene er støttelinjene, de røde linjene er de motstandsdyktige linjene. FOREX TRADING STRATEGY Sett en ventende rekkefølge mellom støtte og motstandsdyktige linjer slik at en 15 Pips gap fra linjene. Kjøp ved de øvre delene (Når motstanden er ødelagt) og selg på de nedre delene (Når støtten er ødelagt) er det en hemmelighet om å sette inn disse straddles. Det er som å sette en felle for prisen. Dette kan være den verste måten å handle hvis du ikke kjenner hemmeligheten bak den. Et annet valg er å bruke øyeblikkelige henrettelser (markedsordrer) mens du handler med støtte og motstand. Jeg anbefaler ikke at Metatraders har en ekkel vane å be deg om å sitere på nytt. Vennligst bruk auto pivot på USDJPY, en svært konsekvent bouncer. Jeg tror den mest pålitelige indikatoren noensinne er PIVOTPUNKTER hvis du har noen andre, fortell meg. Det kan forbedre systemet på en flott måte. Hemmeligheten bak STRADDENE På timediagrammer ligger gapet mellom støtte og motstandsdyktige linjer mellom 40 pips til 120 pips. Jeg anbefaler timediagrammer og 15 minutter diagrammer. Du skal velge 25 pips etter hver 15 pipsbevegelse vekk fra linjene. Angi dine ventende bestillinger på betingelse av at en støtte eller motstandsdyktig linje er i ferd med å bli ødelagt. Pris kan eller ikke bryte linjene, noe som betyr en pause eller en sprett. Hva du forventes å gjøre. Når prisen berører linjene (Som kan være en støttelinje eller motstandsdyktig linje), plasser straddle fra linjen med 15pips gap før kjøpet utføres, 15pips gap før selger utføres. Ditt stoppfall skal være 10 pips over den motstandsdyktige linjen når du plasserer din salgsordre, 10pips under støttelinjen når du legger din bestillingsordre, dette gir totalt 25pips stop tap. Din fortjeneste bør være 25pips etter inngangspunktet ditt. Du vil sikkert ikke vinne alle handler Din risiko for å belønne forholdet på hver handel er 1: 1, eller vi kan si 5050. Men du har mulighet til å miste en av hver av de tre handler. - Straddle betyr å sette inn en kjøpevending på over dagens prishandling og sette en selger på ventende rekkefølge under gjeldende prishandling. - Venter på ordre er ordre du setter på plattformen, de utfører ikke før prisen du oppgir er nådd. Hva venter du på lenge og kort på samme tid. Jeg tar ikke innlegget ditt som uhøflig, men jeg må være uenig med deg. Du kan absolutt ikke dømme min strategi når du ikke vet hva det er. Jeg er ikke sikker på hvorfor eller hvordan du ser sikring på måten du gjør, med mindre du bare ikke forstår fordelene ved å gjøre det eller til og med hvordan du gjør det. Sikring er en del av strategien min, for å si at det ville fungere uten at det ikke gir mening. Det er sikkert mange måter å handle på. og i 4 år har jeg brukt min sikringsstrategi med fantastiske resultater. Min strategi fungerer i alle markedsforhold og har vist seg å være en suksess. Ikke hold deg unna mulige måter å handle på. Du kan passere opp det ene systemet som virkelig fungerer for deg. selvfølgelig er sikring mulig. Jeg tror han vil bety sikring i differnet-valutaer samtidig, ikke i samme valuta (som fra begynnelsen). i samme valuta er sikring veldig ubrukelig. betaler bare 2 ganger spredningen. du har bare noen ekstra muligheter for å bruke tp og sl. men med litt kunnskap i programmering kan du gjøre dette uten å betale dobbeltspredningen. På grunn av mange dårlige programmører er det mange dårlige sikring EA i verden. i forrige uke så en sikring EA med kjøp og salg av den sikreste Eurusd og usdchf, men etter avslutning ble stillingen gjenåpnet igjen. og de fleste tror at dette var et system programmereren vil gjerne ha for 100 dollar. morsom morsom normal, risikoen i sikring ea er ikke så høy da i andre ei, men selvfølgelig for å vinne mye penger må du sette inn mye mer enn i normal ea, så sikring normaly har mindre fortjeneste mot normal lønnsom strategi. og selge på samme tid. Hvis jeg fikk deg riktig, virker det som du mente det er best brukt under grunnleggende kunngjøring. Når det gjelder bruk av stopptap, prøvde jeg det på min demo-konto ved å bruke ventende ordre, busstopp og selg stopp med stopptap, var resultatene tap. Jeg skjønte at etter at prisen nådde mitt stoppet, lukkede det og deretter trakk seg tilbake. Jeg er opptatt av denne HEDGING fordi jeg skjønner at når jeg går inn i en handel for eksempel, logger jeg på USD JPY på min demo, innen få dager lager jeg store pips. Jeg f jeg forlot den uberørt, den reverserte senere til det negative etter noen dager. Så, jeg vil vite om jeg kan hekk og når jeg ser reversering, bør jeg lukke fortjenesten min og la tapet reversere. Er det noen risiko eller ulempe i dette Hvis det er mulig, hva er den beste tidsrammen for å bruke den på. Også, har jeg rett for ikke å sette stoppetap i håp om at det vil komme tilbake i det minste i en betydelig prosentandel Trenger du forslag pls Den eneste måten jeg kan se dette arbeidet på er å sette en sl på begge. Så hvis du tok fredag ​​for eksempel med forbruker sentiment kunngjøring. Hvis du legger en buy amp selger med en sl på begge, når som fredag ​​det skutt ned din salg ville være i stort overskudd og din lange ville utløse en sl og du miste noen pips det består av det store fortjeneste på kort. eller hvis du er kort, og den går lang, men du forventer fortsatt at den går kort, tar du en lang posisjon, du vil lage piper da det går lenge, da du går ut av den lange når den blir kort og legger inn en annen kort til den opprinnelige korte . vel det er teorien allikevel Ble medlem Aug 2007 Status: Altid prøver. 2,262 Innlegg På slutten av dagen. Hvis du har evnen til å hekke riktig, identifisere vendepunkt i markedet, lukk ut den ene siden av hekken, og la den andre gå for fortjeneste. da vil du også ha ferdighet til å handle normal. Så i slutten, hva er poenget over på SFS-chatterommet, hadde vi en gang en kvinne som pleide å hekle sine muligheter når jeg var en komplett nybegynner. Hun hadde en stor følge, inkludert meg. Måneder senere da jeg kom tilbake fra en pause, hadde hun gått bust. Nå tenker på det hennes hekkeplan var helt ilogisk. De eneste måtene jeg ser sikring som en levedyktig strategi er: Med swap - og ikke-swap-kontoer, eller Hvis du er i en posisjon og er litt usikker på om prisen skal bevege seg i din retning, så er muligheten sikret for beskyttelse. Men selv i dette tilfellet vil det være best å lukke, vi ønsker ikke å betale enda mer spredning gjør vi Som alltid foreslår Id å starte din handel med PA og supres. Men jeg tror det er et obligatorisk ondt stadium som vi går gjennom med Las Vegas lysene på våre diagrammer. Også søk på nettstedet for tråden om V-hands EA for MT4, et flott verktøy, og du kan teste dine skjønnsmessige systemer raskt over store mengder data, bra for å lære hvordan markedene fungerer. Lykke til, din inn for den mest tankevekkende, forvirrende og muligens givende reise i livet ditt. Leve eventyret i hodet mitt.

No comments:

Post a Comment